Webshop opslag, wanneer?
Er zijn diverse situaties te bedenken wanneer je op zoek bent naar opslagruimte voor je voorraad:
- Je bent zojuist gestart met een webshop en hebt geen ruimte in je eigen huis voor de opslag van je voorraad.
- Je groeit door als webshop en het is niet meer mogelijk om de spullen in je eigen huis op te slaan.
- Je hebt waardevolle spullen en deze wil je graag veilig opbergen.
- Je dient je spullen verzekeringstechnisch op een locatie te leggen die voldoet aan bepaalde voorwaarden.
ONTVANGST- EN VERZENDSERVICE
Wil je graag dat we je geleverde goederen in ontvangst nemen en ook verzenden naar je klanten? Ook dat kan bij Boxss. Je hoeft in je agenda dan nooit meer rekening te houden met het ontvangen van je goederen. Wij zetten de ontvangen goederen in je opslagbox waar ze veilig en droog opgeslagen worden. En mocht het niet lukken om zelf de producten in te pakken en te verzenden. Geen probleem. Ook dit kunnen we voor je oppakken.
ZAKELIJKE POST- EN VESTIGINGSADRES
Vind je het ook fijn om je zakelijke post- en vestigingsadres bij ons te plaatsen? Ook dat kan. Je kunt ons adres gebruiken op het moment dat je gaat inschrijven bij de KvK. Dit biedt een aantal voordelen:
- Je hoeft zelf geen bedrijfspand te huren om je eigen adres te huren.
- Gratis notificatie wanneer is post binnen gekomen is.
- Pakketten kunnen in ontvangst worden genomen.
- Post kan doorgestuurd worden naar je huidige adres.
openingstijden kantoor
maandag t/m vrijdag | 08:30 tot 18:00 uur
zaterdag | 08:00 tot 17:00 uur
buiten kantoor tijden en op zondag | op afspraak
Heb je nog vragen over inventarisopslag of wil je graag gebruik maken van een opslagbox? Neem dan contact met ons op. Dit kan door het formulier in te vullen maar je kunt ons uiteraard ook telefonisch of per mail bereiken:
0800 – 888 2222 of info@boxss.nl