Post-, Vestigingsadres en Domicilie Service

Heeft u een postadres, zakelijk postadres of vestigingsadres nodig? BOXSS biedt Domicilie Service aan voor bedrijven en particulieren.

Particulieren Postadres

Een postadres voor al uw post kan in heel veel gevallen erg fijn zijn. Bijvoorbeeld als u naar het buitenland gaat, u gaat verhuizen of u op meerder adressen woonachtig bent. Tevens is het ook mogelijk om dan al uw pakketten bij ons af te laten leveren. U hoeft dan niet thuis te blijven om de pakketten aan te nemen.

Bij BOXSS is eigenlijk alles mogelijk echter kunt u zich niet met deze postbus inschrijven bij het gemeentelijk bestand.

Wij kunnen dit al voor u regelen vanaf €2,50 per week.


Zakelijk post- en vestigingsadres

BOXSS biedt u de mogelijkheid om uw zakelijke post en vestigingsadres bij ons te plaatsen. Het is voor u dan mogelijk om uw bedrijf in te schrijven bij de kamer van koophandel op ons adres. U bent dan niet verplicht een duur bedrijfspand te huren of uw eigen adres te gebruiken.

De voordelen:

  • U krijgt een notificatie wanneer er post binnen gekomen is.
  • Pakket kunnen aangenomen worden.
  • Post kan doorgestuurd worden naar uw huidige adres.
  • En nog vele voordelen meer.

Wij kunnen dit al voor u regelen vanaf €10,65 per week ex BTW.

Ontvang geheel vrijblijvend en altijd binnen 24 uur een offerte op maat in uw mailbox.

Positief beoordeeld door klanten

Wij hechten veel waarde aan onze klanttevredenheid. Wij zijn erg blij met de positieve beoordelingen van onze klanten!

Particulier Zakelijk Post Zakelijk Adres
Correspondentieadres arrowcheck arrowcheck arrowcheck
Correspondentieadres KVK wrong arrowcheck arrowcheck
Vestigingsadres KVK wrong wrong arrowcheck
Aantal Contactpersonen 1 2 5
Gebruik Postbus arrowcheck arrowcheck arrowcheck
Aantal poststukken 25 50 Onbeperkt
E-mail attendering €2,50 p/4 weken arrowcheck arrowcheck
Aannemen van pakketten (1 dag) €2,50 arrowcheck arrowcheck
Bewaren van pakketten na 1e dag (per dag) €2,50 €2,50 €2,50
Post doorsturen excl. portokosten €5,00 €2,50 arrowcheck
Ontvangen aangetekende post €2,50 arrowcheck arrowcheck
Scan+Mail inkomende post (per e-mailbericht) €5,- €2,50 arrowcheck
Minimale afnamen, verlengtermijn en opzegging 12 weken 4 weken 4 weken
Tarieven p/4 weken €10,- Incl BTW €42,50 Excl BTW €59,- Excl BTW

De kenmerken

  • Uw post wordt bij ons bezorgd
  • U kunt tijdens kantoortijden uw post op komen halen
  • U krijgt van ons bericht wanneer er iets binnenkomt
De self storage van BOXSS

Openingstijden BOXSS

Ma, Di, Wo, Do, Vr 09:00 – 17:00
Za, Zo Geopend op afspraak
Buiten kantooruren Geopend op afspraak

Veelgestelde vragen

Wat is Self-Storage?

Self-storage is een service die zowel voor particuliere als zakelijke gebruikers individuele opslagruimte op maat aanbiedt in een veilige omgeving. Deze opslagruimten zijn schoon, droog, veilig en alle dagen van de week gratis toegankelijk, met een persoonlijke toegangscode. Boxss biedt voor iedere behoefte aan opslag een oplossing op maat.

Kan ik eerst de opslagruimte bekijken?

Iedereen die bij Boxss een opslagruimte wil gaan huren, krijgt een rondleiding in het pand. Samen kijken we welke opslagruimte het beste bij je plannen en wensen past. Deze rondleidingen zijn vrijblijvend.

Kan ik veranderen van opslagruimte als ik iets groters/ kleiners nodig heb?

Je hebt altijd de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere of grotere opslagruimte. Loop even het kantoor binnen en we maken het direct in orde.

Kan Boxss mij helpen met de verhuizing en het transport?

Naast onze eigen producten Box-to-Go en Box-to-Stay waar u gebruik van kunt maken. Die tevens een stuk goedkoper en makkelijker zijn. Hebben wij uiteraard de contacten met lokale verhuizers. Wij brengen je graag in contact met professionele partners die je een goede prijs/kwaliteitverhouding bieden.

Wat heb ik nodig om te huren bij Boxss?

Je paspoort, rijbewijs of geldige identiteitskaart. Plus de kosten voor de eerste huurperiode. Voor bedrijven is een kopie van de inschrijving bij de Kamer van Koophandel vereist.

Hoe moet ik betalen?

Je betaalt per automatische incasso of u maakt het iedere maand zelf over. De eerste huurperiode en artikelen uit onze Verhuisshop kun je betalen met de pinpas of contant.

Is er sprake van een opzegtermijn?

Je huurt per vier weken, en de opzegtermijn is twee weken. Het resterende bedrag wordt uiteraard terug gestort op uw rekening.

Neemt Boxss ook goederen aan?

Boxss kan goederen aannemen om in je box te plaatsen. Hiervoor zijn we verplicht een aantal formaliteiten met je door te lopen. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Moet ik BTW betalen?

Particulieren hoeven over externe opslag geen BTW te betalen, omdat particulieren hiervoor zijn vrijgesteld. Zakelijke huurders dienen wel BTW te betalen over hun externe opslag. Voor bedrijven zijn de prijzen op onze site exclusief 21% BTW.
(Uitzondering voor Box-to-Stay: voor particulier en bedrijven geld 21% BTW)

Hoe betrouwbaar is Boxss?

Boxss heeft sinds de oprichting in 2007 met succes gewerkt aan een goede reputatie. Wij zijn lid van Dutch Self-Storage Association. Deze vakvereniging stelt hoge eisen aan het lidmaatschap.

Hoe zit het met de veiligheid?

Bij Boxss zijn je spullen waarschijnlijk veiliger opgeborgen dan bij jouw thuis. Naast de 24-uurs videobewaking beschikt de Box-for-You over een boxwatcher. Bij de Box-for-You kunt u met uw persoonlijke keypad en een slot waar alleen jij de sleutels van hebt, is de unit te openen. Bij de Box-to-Go kunt u de box met uw eigen hangslot afsluiten. Bij de Box-to-Save worden uw spullen netjes in een box gedaan waar alleen wij de toegang van hebben. Maar natuurlijk wordt ook ’s nachts het gebouw van Boxss goed bewaakt doormiddel van alarmsystemen en camera beveiliging.

Zijn mijn spullen verzekerd in de opslag?

Boxss voldoet aan de hoogste brand- en inbraakeisen die door de verzekeringsmaatschappijen gesteld worden. De goederen die in je unit zijn opgeslagen worden daarom veelal gedekt door je eigen inboedelverzekering. Maar let op: dit kan sterk verschillen per verzekeraar en is vaak afhankelijk van hoe lang je de goederen gaat opslaan! Overigens is de inhoud van elke box (uitgezonderd Box-to-Save) standaard voor € 2000,- verzekerd als onderdeel van je huurovereenkomst met Boxss. Wel is dit een Secundaire Verzekering en gaan wij er dus aller eerst vanuit dat u het bij uw eigen inboedelverzekering heeft gemeld.

Mag ik werken in mijn opslagbox?

Als het om in- of overpakken gaat, kun je dat natuurlijk in een opslagbox doen. Onder één voorwaarde: je mag geen machinale handelingen verrichten in de box, omdat de verzekering dit niet toestaat.

Wat zijn de openingstijden van BOXSS?

De kantoortijden kunt u vinden op de contact pagina. Voor de Box-for-You klanten is uw box toegankelijk van maandag t/m vrijdag tussen 06:00 – 23:00 met uw eigen keypad. Bij de andere opslag mogelijkheden moet u altijd even een afspraak maken.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij?

  • Vul hieronder je telefoonnummer in en we bellen je direct terug

Start typing and press Enter to search